عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 46
:: بازدید ماه : 7607
:: بازدید سال : 38596
:: بازدید کلی : 102095

RSS

Powered By
loxblog.Com

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام «یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت»
جمعه 1 ارديبهشت 1402 ساعت 7:47 | بازدید : 669 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

متن آهنگ یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت سینا پارسیان

 

یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت یک نظر بر ابر کردم ابر باریدن گرفت
یک نظر بر باد کردم باد رقصیدن گرفت یک نظر بر کوه کردم کوه لرزیدن گرفت
رنگ زردم را بیین برگ خران را یاد کن با بزرگان کم نشین افتادگان را یاد کن
مرغ صیاد توام افتاده ام در دام عشق یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن
تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست
خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت

 https://musicdel.ir/single-tracks/158374/#gsc.tab=0


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
دوره های مراقبت از پوست در بجنورد
جمعه 11 فروردين 1402 ساعت 8:33 | بازدید : 454 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


همانطور که از نام آن پیداست، پاکسازی پوست به معنای پاکسازی کامل پوست از هرگونه آلودگی و چربی اضافی روی سطح پوست است. می دانیم که یکی از بهترین رازهای داشتن پوستی جوان و شفاف مراقبت از آن است. اکنون ممکن است بپرسید چگونه چرم را به طور حرفه ای تمیز کنید. فواید پاکسازی پوست چیست؟ فکر می کنید چند بار باید تمیز کنید؟

اگر ساکن بجنورد هستید و می خواهید به بهترین مرکز مراقبت از پوست در بجنورد (خراسان شمالی) مراجعه کنید یا به دنبال بهترین آموزش پاکسازی پوست در بجنورد برای ورود به بازار هستید، پیشنهاد می کنم مقاله تا آخر با من بمانید را مطالعه کنید. مفهوم مراقبت از پوست، اهداف آن و بهترین آموزشگاه های مراقبت از پوست در بجنورد را بشناسید.



پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی صورت یکی از رایج ترین روش های پاکسازی سطح پوست از آلودگی های مختلف و چربی اضافی است. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، یکی از رازهای داشتن پوستی صاف، نرم و جوان، مراقبت و نگهداری منظم است که در این روتین مراقبت از پوست صورت به طور کامل پوشش داده خواهد شد. بجنورد. اگر بخواهم در مورد پاکسازی پوست به طور کلی توضیح مختصری بدهم، می توان گفت که پاکسازی پوست یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع مشکلات پوستی، کمک به کاهش علائم آکنه، چین و چروک و خطوط ریز است. در نهایت به دیگران پوستی شاداب تر، درخشان تر و جوان تر بدهید.

برای ثبت نام و شرکت در موثرترین دوره آموزشگاه پاکسازی پوست بجنورد می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من در تماس باشید.



اهداف پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده: با کمک لایه برداری، سطح پوست پاک می شود. به خاطر داشته باشید که این مرحله بسیار مهم است زیرا اگر به درستی و با حوصله انجام نشود، در دراز مدت می تواند منجر به تعدادی از مشکلات پوستی مانند حساسیت و قرمزی پوست شود.

از بین بردن انواع ناخالصی ها و چربی های اضافی: گاهی اوقات روغن ها روی سطح پوست جمع می شوند و در نهایت منافذ پوست را مسدود می کنند. یکی از معایب تجمع چربی ها و کثیفی ها در پوست این است که به مرور زمان زمینه ساز آکنه، آکنه و ... می شوند.

پس برای تمیز کردن صورت خود باید در دوره تمیز کردن پوست در بجنورد شرکت کنید تا بتوانید به صورت حرفه ای صورت خود را تمیز کنید و پوست خود را تمیز و شاداب کنید و از طرفی خطر ابتلا به مشکلات پوستی را کاهش دهید. به صفر


افزایش گردش خون، آبرسانی و تغذیه

نکته: با داشتن پوستی صاف و شفاف می توانید زیبایی ظاهر و اعتماد به نفس خود را دو چندان کنید. به همین دلیل زمان صرف شده تا تمیز و تصفیه کامل آن باید در مراقبت و نگهداری آن لحاظ شود. البته فراموش نکنید که این گونه درمان ها باید با دقت و آرامش انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید روش پاکسازی پوست را به طور کامل و جامع یاد بگیرید و از توضیحات آن برای مدت طولانی استفاده کنید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در بجنورد با من تماس بگیرید. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-khorramabad/



فواید پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی کامل پوست صورت

کاهش روند پیری پوست صورت

به تقویت بافت پوست کمک می کند.

درخشان کننده، جوان کننده و ضد چروک

قابلیت کاهش پف و سیاهی دور چشم

ماساژ صورت یکی از مراحل پاکسازی است که اگر به درستی انجام شود می تواند گردش خون را بهبود بخشد.

متخصصان پوست برای باز کردن منافذ و جلوگیری از آکنه، پیری زودرس پوست و موارد دیگر کار می کنند. برای جلوگیری از آن از بخور مرطوب استفاده می کنند.

پاکسازی پوست فواید مختلفی دارد که در این قسمت به برخی از آنها پرداخته می شود. اگر می خواهید در مورد پاکسازی پوست و فواید آن بیشتر بدانید، حضور در کامل ترین دوره پاکسازی صورت در بجنورد را به شما توصیه می کنم.



چگونه بعد از تمیز کردن از پوست مراقبت کنیم؟

آب بیشتری بنوشید

از تماس بیش از حد پوست خودداری کنید.

سبزیجات و میوه های بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

پس از پاکسازی، از تونر و محصولات لایه بردار استفاده نکنید

بعد از انجام صورت از کمپرس سرد یا کرم ضد التهاب استفاده کنید.

با پوست خود مهربان باشید و هنگام شستشو از حوله تمیز و نرم استفاده کنید

تا حد امکان از رفتن به مکان های گرم مانند استخر و ... که پوست عرق می کند خودداری کنید.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در بجنورد می توان پوست را تمیز کرد؟

بله، با شرکت در دوره مراقبت از پوست در بجنورد می توانید به طرز ماهرانه ای پوست یا مراجعین خود را طبق آموزش تمیز کرده و کسب درآمد کنید. پس برای ثبت نام در معتبرترین آموزشگاه پاکسازی صورت در بجنورد با من تماس بگیرید تا بیشتر شما را جهت حضور در آموزشگاه جوانسازی پوست در بجنورد معرفی کنم. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-kerman/



بعد از هنرستان بجنورد چه می توان کرد؟

اگر با کمی حوصله به توضیحات و توصیه های آموزش پاکسازی پوست بجنورد با جان و دل گوش کنید و تمرینات دوره را به طور صحیح و کامل انجام دهید، بدون شک با کمی تلاش می توانید حرفه ای و ماهر شوید. ، به سرعت وارد حوزه نظافت و چهره شوید و به درآمدهای بالا پی ببرید.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
آپارتمان به متراژ 107 متر در سالکویه
پنج شنبه 10 فروردين 1402 ساعت 12:34 | بازدید : 1620 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

واحد موردنظر در محدوده سالکویه واقع شده است. روستای سالکویه یکی از روستاهای زیبا و کوهپایه ای شهر لنگرود است که بواسطه نزدیکی به شهر لنگرود و ساخت وساز های جدید، امکانات رفاهی برای زندگی در این منطقه فراهم شده است. راه دسترسی به این روستا از طریق جاده لیلاکوه، جاده کومله و پارک فجر فراهم شده است. همچنین این روستا شامل دو بخش بالاسالکویه و پایین سالکویه می باشد. املاک آرمان

این واحد در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه تک واحدی واقع شده است. نمای ساختمان از نوع سنگ می باشد. طراحی این واحد به گونه ای است که علاوه بر پارکینگ، فضایی به متراژ 100 متر به عنوان حیات نیز درنظرگرفته شده است. برای قسمت نشیمن و آشپزخانه این واحد همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید فضایی دلباز و مناسب درنظر گرفته شده است. همچنین در قسمت سالن نشیمن فضایی به عنوان تی وی باکس طراحی شده است که شما را از خرید یا طراحی هر گونه جایگاه تلویزیون بی نیاز می کند. سیستم گرمایشی این واحد نیز از نوع پکیج و رادیاتور است.

سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است: خرید خانه و آپارتمان در جاده چمخاله

هود و گاز رومیزی
سرویس ایرانی و فرنگی
بالکن
کمد دیواری
انباری
آیفون تصویری
پارکینگ اختصاصی و حیاط

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 4898                                                                              مساحت ملک (مترمربع): 107 مترمربع

اتاق ها: 2                                                                                          قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 600 میلیون تومان

سال ساخت: 1399                                                                              وضعیت: برای فروش

تعداد کل طبقات: 2                                                                              تعداد واحد در هر طبقه: 1

موقعیت ملک: داخل کوچه

 

امکانات
آیفون تصویری

پارکینگ

داکت اسپلیت

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

کمد دیواری

گاز رومیزی

هود

 

نمای ساختمان
سنگ

خرید ویلا تا دو میلیارد تومان در شمال (گیلان)


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
چرا بیشتر مردم هرگز در انواع ردیاب خودرو
پنج شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 7:58 | بازدید : 50129 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 

یک سیستم ردیابی خودرو این اطلاعات را ثبت کرده و با استفاده از شبکه تلفن همراه به یک سرور امن ارسال می کند. شرکت gps پارس در سراسر ایران نمایندگی های فروش ردیاب خودرو و ردیاب همراه و شخصی دارد. نکته با اهمیت میزان درصد خطای GPS می باشد. میزان دقت ردیاب خودرو تا اندازه ای است که امکان تشخیص ماشین مورد نظر به راحتی در کوچه ها و پس کوچه ها وجود دارد. اما پرداخت مالیات و به کار گیری نیروهای برقراری امنیت در هر جامعه باز هم نمیتواند میزان جرم و جنایت و سرقت را به صفر برساند . یعنی هم با ریموت دستگاه جی پی اس میتوان درب خودرو را باز و بسته کرد و یا به صورت پیامک ( sms ) میتوان این کار را انجام داد . موجود است و تیم ما تجربه کار با تمامی این دستگاهها را از لحاظ فنی دارد، یعنی به شما نیز یاری میرسانیم تا نحوه استفاده از این دستگاهها را آموزش ببینید که در فروش وخدماتدهی شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ردیاب شخصی IR160 یک جی پی اس بسیار کوچک با قابلیت شنود است که برای استفاده و حمل توسط افراد طراحی شده و کیفیتی متفاوت از دیگر انواع ردیاب ها دارد.

https://radyabeman.com/

با نصب میکروفون قابلیت شنود نیز فعال میشود. یکی از قابلیتهای جانبی که در دستگاههای ردیاب وجود دارد، امکان شنود صدای داخل ماشین است. دستگاههای جی پی اس ردیاب با برندهای مختلف در بازار یافت میشوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند . در این مقاله دو خانواده از دستگاههای ردیاب خودرو را معرفی کردیم که بدون سیمکشی و نصب روی خودرو سوار میشوند و هر اطلاعاتی که از یک ردیاب انتظار دارید را در اختیارتان میگذارند. همچنین اگر فرزندی دارید که به تازگی گواهینامه رانندگی گرفته است میتوانید به کمک این وسیله سرعت و نحوه رانندگی او را تحت نظر داشته باشید. سلام, کمکی نیاز دارید ؟ • باتری کوچک و باظرفیت که روزهای متمادی بدون نیاز به شارژ مجدد کار میکند. • موقعیت را با کمترین خطا ارسال میکند. همچنین با پیشرفت علم و تکنولوژی شما می توانید در آسان ترین حالت ممکن با گوشی هوشمند خود چک کنید ویژگی این برنامه این می باشد شما می توانید در مکان دقیق خودتان را در مسیریاب یا نقشه ببینید و در را باز یا بسته کنید از خطرهای پیرامون با خبر باشید. هشدار قطع برق در مواقعی که برق خودرو یا باتری داخلی قطع شده است به شما این امکان را میهد که در زمان مناسب از قطع برق مطلع شده و برای رفع آن اقدام کنید

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

این ویژگی برای زمانی که خودروی شما به سرقت رفته است بسیار کاربردی است؛ چرا که سیستم سوخت رسانی به خودرو یا موتور سیکلت را قطع کرده و در نتیجه امکان استفاده از ماشین را از بین میبرد. ردیاب خودرو با استفاده از GLONASS یا GPS یا هردو، موقعیت دقیق ماشین را به اپلیکیشن موبایل فرد ارسال میکند. ردیاب ها یا جی پی اس GPS ها چگونه کار می کنند ؟ این ماهوارهها در گذشته به دستور وزارت دفاع ایالات متحده ساخته شده اند و در مدار زمین قرار گرفته اند GPS ها برای مصارف نظامی تهیه شد ند ولی بعد از گذشت مدتی از آنها جهت مصارف عمومی نیز استفاده شد. در این صورت هر زمان که در ردیاب خودرو با مشکل مواجه شدید، می توانید با آنها تماس بگیرید و کمک بگیرید. ردیاب خودرو یکی از ابزارهای پرکاربرد این روزها جهت جلوگیری از سرقت انواع خودروها، از خودروهای شخصی گرفته تا خودورهای سازمانی بوده که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. در واقع این کلید، به شما این امکان را می دهد که تلفن سه نفر از نزدیکان خود را برروی تعریف کنید تا در مواقع اضطراری به راحتی با زدن کلید SOS آن ها را از وضعیت اضطراری خود باخبر کنید. https://radyabeman.com/gps-tracking-application/

 

روشهای علمی زیادی در دنیا برای بالا بردن سطح امنیت خودرو ها صورت گرفته است . امکان برقراری امنیت در هر جامعه ای نیازمند صرف انرژی و هزینه زیادی است . همچنین باید اطلاع داشته باشید که ردیاب شما چه مقدار از انرژی باتری خودرو را مصرف میکند تا تأثیر مخرب بر خودرو نگذارد. جی پی اس ردیاب دلتا علاوه بر دارا بودن امکانات دزدگیر ماهواره ای خودرو ، امکان ردیابی آنلاین بر روی نقشه های مخصوص را دارد . اوراق خودرو در داخل گاراژهای مخصوص خود سارقین صورت میگیرد نه خیابان . مثلا هنگام ضربه به خودرو ، باز شدن دربها و روشن شدن غیر مجاز با پیامکهای مخصوص اطلاع رسانی کند . در برخی موارد استفاده از یک جی پی اس ساده نیز می تواند ما را به هدف مان نزدیک کند. ردیاب خودرو آفلاین قادر به موقعیت یابی آنلاین خودرو نمی باشد و تنها مسافت های طی شده را به صورت آفلاین ذخیره می کند. از دیگر انواع ردیاب خودرو، می توان به ردیاب آنلاین اشاره کرد.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
آهنگ جدید چارتار به نام «صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید»
شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 7:49 | بازدید : 473 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

متن آهنگ صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید چارتار

 

هم عاقبت مردم کاشانه به دوشم من گام و گذر را به رسیدن نفروشم
من صورت ماتی که به آیینه نیاید شعری که نه دیوانه نه فرزانه درآید
صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید مرا زنده کن به تابیدنی که تنها ز رویت برآید
صدایم بزن که بی تو فرو خفته در سکوتم به بال و پری نجاتم بده که من رو به رو با سقوطم
سر تا سر این بحر پراکنده سراب است حال قمر و شمس و زمین بی تو خراب است
حتی اگر اندوه تو در سینه بریزم رسواتر از آنم که به آیینه گریزم من آیینه گریزم
صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید مرا زنده کن به تابیدنی که تنها ز رویت برآید
صدایم بزن که بی تو فرو خفته در سکوتم به بال و پری نجاتم بده که من رو به رو با سقوطم

 

آهنگ جدید چارتار به نام «صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
آیا پاک کننده های پوست مضر هستند؟
شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 7:17 | بازدید : 471 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

پاکسازی پوست یکی از درمان های غیرتهاجمی برای زیباسازی، بازسازی و کاهش بیماری های پوستی است. به این ترتیب سلول های مرده و لایه شاخی اپیدرم و همچنین آلودگی های سطح پوست از بین رفته و ظاهری شفاف و زیبا به پوست می بخشد. با توجه به اینکه هیچ درمان شناخته شده ای تا به امروز نمی تواند کاملا بی ضرر باشد، به غیر از آنچه در دوره پیشرفته پاکسازی پوست خود توضیح دادیم، در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا تمیز کردن پوست واقعا خطرناک است؟
قبل از هر چیز بهتر است به فواید پاکسازی پوست نگاهی بیندازید و سپس فواید آن را با نتایج آن مقایسه کنید.

 

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


فواید پاکسازی پوست
سطحی ترین قسمت پوست صورت شامل لایه شاخی یا بافت مرده است. وظیفه اصلی این لایه محافظت از لایه های زیرین پوست در برابر آلاینده های محیطی مانند میکروب های بیماری زا، اشعه های مضر خورشید، گرد و غبار و آلودگی است.
از طرفی ضخامت بیش از حد این لایه شاخی می تواند اکسیژن رسانی را کاهش داده و منجر به بی حسی پوست شود. مراقب باشید، چندین لایه سلول مرده و مرده پوست برای جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم ها به لایه های زیرین پوست مورد نیاز است. بنابراین تمیز کردن پوست شامل حذف کامل این لایه نمی شود.
پاکسازی پوست با کاهش بافت های مرده اضافی پوست باعث بازسازی پوست، حفظ نرمی و کشسانی و اکسیژن رسانی به بافت زنده پوست، درم می شود. این ماهیچه زنده حاوی کلاژن و پروتئین است که به پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام می بخشد.


برای پاکسازی پوست و درمان آکنه یا جوش صورت، جوش و لک در دوران بارداری توصیه می شود.
یکی از عوامل ایجاد آکنه به ویژه جوش های سرسیاه، ترکیب سبوم با اکسیژن موجود در هوا است. در هنگام پاکسازی پوست، چربی سطح اپیدرم کنترل می شود که در نتیجه احتمال بروز آکنه و جوش های سرسیاه کاهش می یابد. همچنین با این روش رفع جوش های سرسیاه و سرسفید به روشی مناسب و بدون مشکل انجام می شود.
افزایش خون رسانی عمیق یکی از مزایای مهم پاکسازی صورت است. در طول فرآیند پاکسازی، مالش دایره ای مواد لایه بردار روی صورت، خون رسانی موثر به بافت های پوست زیرین را تضمین می کند.


مراحل پاکسازی صورت
اولین مرحله کندر است که به آبرسانی و صاف شدن سطح پوست کمک می کند و چسبندگی سلول های قرنیه شده روی سطح پوست را کاهش می دهد که به ریختن بافت های مرده و روشن شدن پوست کمک می کند.
مرحله دوم یا لایه برداری و اسکراب پوست شامل مالیدن پوست با مواد لایه بردار. در این مرحله مواد لایه بردار به صورت دایره ای بر روی پوست ماساژ داده می شود و منجر به خون رسانی به پوست می شود.
پس از این دو مرحله، پوست آماده دریافت مواد مغذی است. مرحله سوم شامل استفاده از کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده است. همچنین در این مرحله از ماسک های صورت برای رفع آلودگی، تامین ویتامین و آبرسانی استفاده می شود.


نتایج شستشوی پوست صورت
همانطور که گفتیم، هیچ یک از روش های شناخته شده درمانی نمی تواند کاملاً ایمن و بدون مشکل باشد. پاکسازی پوست یکی از قدیمی ترین روش های زیبایی غیر جراحی است که علاوه بر پاکسازی پوست، به افزایش گردش خون در پوست، کاهش بیماری های پوستی و رطوبت رسانی و تغذیه پوست کمک می کند.
یکی از مهم ترین نکات برای پاکسازی پوست افزایش آگاهی از مراحل و روش هاست.

از آنجایی که برخی افراد قبل از کسب آگاهی کامل از روش پاکسازی صورت شروع به خوددرمانی می کنند، می توانند عوارضی برای پوست خود ایجاد کنند. به عنوان مثال، در هنگام تمیز کردن پوست خانه با محصولات شیمیایی، عوارض جانبی مانند التهاب پوست، لکه ها و لایه برداری سطح پوست یا حساسیت به محصولات استفاده شده ممکن است رخ دهد.


علاوه بر این، در بسیاری از موارد، پاکسازی صورت به تنهایی مشکلات جدی پوستی مانند آکنه یا جوش را به طور کامل درمان نمی کند.
یکی دیگر از عوارض تمیز کردن این است که پوست پس از درمان به نور خورشید، برخی از لوازم آرایشی و حتی لمس بسیار حساس می شود.
اگر تکنسین درمانگر در فرآیند پاکسازی پوست مهارت کافی نداشته باشد، به خصوص در افرادی که پوست حساس و لطیف دارند، احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد.


پس از لایه برداری، منافذ ممکن است برای چند روز بزرگتر شوند.
همچنین در موارد نادری، مواد لایه بردار مورد استفاده برای پاکسازی پوست می توانند مشکلات پوستی مانند تبخال و سایر واکنش های آلرژیک مانند لکه های قرمز یا بثورات پوستی را افزایش دهند. اگر پوست شما لک شده، آفتاب سوخته، فعال و دارای زخم های عفونی است، فراموش نکنید که بهتر است لایه برداری نکنید.
پاکیزگی یک عنصر کلیدی در هر درمانی است هنگام تمیز کردن پوست، استفاده از عطرها و محصولات ناخوشایند می تواند باعث رشد باکتری در صورت و ایجاد زخم و آکنه شود.


آیا پاکسازی پوست در دوران بارداری خطرناک است؟
با توجه به آنچه گفتیم، بخش مهمی از پاکسازی پوست شامل استفاده از بخور و مواد مغذی است. استفاده از این مواد به تنهایی مشکلی در دوران بارداری ایجاد نمی کند.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام تمیز کردن صورت در دوران بارداری به آن توجه کنید، استفاده از مواد ارگانیک به جای مواد شیمیایی است. با این حال، قبل از شروع تمیز کردن صورت خود باید با پزشک مشورت کنید و وضعیت خود را توضیح دهید، زیرا برخی از محصولات ملایم حاوی ترکیبات سویا می توانند اثرات استروژنی داشته باشند (با خواص تراتوژن و جهش زایی در جنین، به ویژه در سه ماهه اول). حاملگی) برای سلامت مادر و کودک مضر است.


کشیدن طولانی مدت صورت می تواند تنفس مادر را مختل کند، بنابراین در دوران بارداری از سیگار کشیدن طولانی مدت استفاده کنید.
اگر از روش‌های اضافی (دیگر روش‌های آرایشی مانند RF) در کنار پاکسازی پوست استفاده می‌کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که نور درمانی، پرتودرمانی و درمان‌های تهاجمی در دوران بارداری می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند.خطر. به خودی خود یا در نوزاد، بنابراین قبل از انجام یک روش بارداری با پزشک خود مشورت کنید.


به طور کلی آیا پاکسازی پوست مضر است؟
همانطور که در بالا توضیح داده شد، با توجه به اینکه هیچ یک از درمان های شناخته شده نمی تواند کاملا بی ضرر باشد، پاکسازی پوست نیز عوارض جانبی جزئی و موقتی دارد که خیلی سریع برطرف می شود. بنابراین نباید به شایعات منتشر شده در برخی منابع درباره آن توجه کنید. فاطمه حبشی

 

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
کمربند اصلی سیارک ها بین کدام دو سیاره قرار دارد (علوم نهم)
یک شنبه 23 بهمن 1401 ساعت 9:57 | بازدید : 562 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

کمربند اصلی سیارک ها چیست؟ این نوع کمربند در کجا قرار گرفته است؟ در این مقاله می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که کمربند اصلی سیارک ها در چه قسمتی از منظومه قرار گرفته است. همچنین شرایط و مشخصات آن را برای شما تشریح کرده‌ایم.

کمربند اصلی سیارک‌ ها چیست؟
کمربند اصلی سیارک ها چیست؟ قبل از پاسخ به این پرسش باید با مفهوم سیارک‌ها آشنا شویم. سیارک‌ها، یکی از اجزای کوچک است که معمولا جنس آنها از سنگ یا فلز می‌باشند. این نوع از جسام کوچک به طور معمول به صورت نامنظم طراحی شده و دور خورشید حرکت می‌کنند. شما می‌توانید میلیون‌ها سیارک را در منظومه شمسی مشاهده کنید که دور مریخ، مشتری، خورشید و غیره قرار گرفته‌اند. اما بیشترین آنها را می‌توان در فاصله بین دو سیاره مریخ و مشتری دید. گمانه‌ها براین است که علت وجود این تعداد، به خاطر وجود داشتن سیاره‌های بین این دو بوده است که با توجه به گرانش شدید مشتری، از بین رفته و سیارک‌ها را ایجاد کرده‌اند.

حال راجع به اینکه کمربند اصلی سیارک ها چیست باید گفت این نوع اجسام دسته‌ای خاص از سیارک‌ها هستند که در منظومه خورشیدی واقع شده‌اند. تقریبا بیش از نیمی از جرم آن را می‌توان در چهار سیارک بزرگ مشاهده کرد که در قسمت‌هایی مانند سرس، هایجیا، وستا، پالاس جمع شده‌اند. اگر بخواهیم به صورت جمعی بررسی کنیم، قطر مجموع این سیارک‌ها روی هم بیش از 400 کیلومتر است.‌ بیشتر سیارک‌های درون کمربند سیارکی دارای گریز از مرکز مداری کمتر در حدود مقدار 0.4 و نیز با تمایلی 30 درجه و مقدار کمتر از آن هستند. توزیع مداری سیارک‌ها در خروج از مرکز در حدود 0.07 و شیب کمتر از 4 درجه به حداکثر می‌رسد.

 

محل قرار گرفتن کمربند اصلی سیارک ها
یکی از پرسش‌هایی که در زمینه کمربند اصلی سیارک ها مطرح می شود، محل قرار گرفتن آنها است. در این خصوص باید گفت کمربند سیارک ها منطقه‌ای به شکل چنبره در منظومه شمسی است که تقریبا بین مدار سیارات مشتری و مریخ قرار دارد. این نوع کمربند اصلی سیارک ها شامل تعداد زیادی اجسام جامد با شکل نامنظم، با اندازه‌های مختلف، اما بسیار کوچکتر از سیارات است. این کمربند سیارکی را کمربند اصلی نیز می نامند. در این حالت باید بدانید که آنها بخشی از جمعیت سیارک ها هستند که در منظومه شمسی قرار گرفته اما جدای از سیارک های نزدیک به زمین و سیارک های تروجان هستند.

کمربند سیارکی کوچکترین و درونی‌ترین قرص دور ستاره‌ای شناخته شده در منظومه شمسی است. حدود نیمی از جرم آن در چهار سیارک بزرگ وجود دارد که در قسمت بالا اشاره کردیم. اجسام باقی مانده به اندازه یک ذره گرد و غبار است. مواد سیارکی به قدری نازک توزیع شده است که تعداد زیادی فضاپیمای بدون سرنشین بدون حادثه از آن عبور کرده‌اند. سیارک‌های منفرد در کمربند سیارک‌ها بر اساس طیف‌هایشان دسته‌بندی می‌شوند که بیشتر آنها به سه گروه اصلی تقسیم گردیده است: کربن دار (نوع C)، سیلیکات (نوع S) و غنی از فلز (نوع M).

 

کمربند اصلی سیارک ها بین کدام دو سیاره قرار دارد علوم نهم
این سوال که کمربند سیارک ها بین کدام دو سیاره قرار دارد (علوم نهم)، معمولا یکی از پرسش‌های مهم در مقطع نهم در درس علوم تجربی است که به صورت زیر مطرح می‌شود:

کمربند اصلی سیارک ها بین کدام مدار واقع شده است؟
دو سیاره بیرونی
دو سیاره بدون قمر
دو سیاره درونی
یک سیاره درونی و یک سیاره بیرونی
پاسخ این پرسش که به صورت یک سوال چهارگزینه‌ای مطرح می‌شود، به شرح زیر است کمربند سیارک ها بین مریخ و مشتری واقع می‌شود. در این پرسش به عنوان مکمل توضیحاتی به شرح زیر ارائه شود:

کمربند اصلی سیارک ها بخشی اعظم در حدود 90 درصد از سیارک‌های منظومه شمسی (با 8 سیاره) است که به شکل یک منطقه چنبره‌ای بین مشتری و مریخ قرار دارد. توجه شود که مریخ و مشتری به ترتیب سیاره درونی و نیز سیاره بیرونی هستند.

 

 

سوالات و پاسخ‌های مرتبط با کمربند اصلی سیارک ها در درس علوم نهم
در انتها نیز به مجموعه سوالات مرتبط با این موضوع (کمربند اصلی سیارک ها) در درس علوم نهم از پایه متوسطه می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

کهکشان را تعریف کنید: کهکشان‌ها را می‌توان مجموعه‌ای از ستارگان و گازها به همراه گرد و غبار و فضای بین ستاره‌ای دانست که در اثر نیروی جاذبه گرانشی متقابل کنار هم جمع شده‌اند.
منظومه شمسی چیست: بخش کوچکی از کهکشان راه شیری نام دارد که شامل ستاره‌ای به نام خورشید و نیز اجرام دیگر آسمانی از جمله هشت سیاره، سیارک‌ها و 5 سیاره کوتوله است.
سیارات منظومه شمسی را نام ببرید: هشت سیاره از جمله عطارد، زهره، زمین، زحل، اورانوس، مشتری، مریخ و نپتون) به همراه پنج سیاره از جمله پلوتون، ماکی ماکی، هائومیا، سرس و نیز اریس).
سیاره‌های درونی و برونی در منظورمه شمسی چیست؟: یکی از پرسش‌هایی که زیاد مطرح می‌شود، این است که سیارک های بیرونی و درونی چیست؟ در این خصوص باید گفت سیارات بیرونی سیاره‌هایی هستند که از خورشید دورتر بوده و جنس آنها را می‌توان از گاز دانست. این درحالی است که سیاره‌های درونی نزدیک‌تر بوده و از جنس جامد می‌باشند. سیاره‌های درونی قابلیت بیشتری برای زندگی کردن دارند.
تفاوت سیارات زمین مانند یا داخلی و مشتری مانند یا خارجی را توضیح دهید: به طور کلی راجع به تفاوت‌های این دو نوع سیارات می‌توان به 4 ویژگی آنها اشاره کرد که عبارتند از:
حجم سیارات خارجی بیشتر از حجم سیارات داخلی و کمربند اصلی سیارک ها است.
سیارات داخلی بیش تر از جنس سنگ و نیز فلز ساخته شده‌اند. این در حالی است که سیارات خارجی بیشتر به حالت مایع و گاز هستند.
سیارات داخلی به سرعت نور به دور خورشید چرخیده اما در حالت سیارات خارجی، سرعت آنها کمتر است.
سیارات داخلی چگالی زیادی دارند، این نکته برعکس سیارات خارجی است.

https://irjavan.com/%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%87%d8%a7-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
آهنگ جدید چارتار به نام «چون فریادی در صحرایی»
شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 7:21 | بازدید : 578 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

متن آهنگ چون فریادی در صحرایی چارتا

شاعرترین عاشقت مینگاشت با شعله ات شب حقیقت نداشت
لب تر کنی هرچه خواهی شوم دیوانه تا بی نهایت روم
میرقصی در یادم از غیر از تو من آزادم
چون فریادی در صحرایی یا شب های بی فردایی
چون رویایی از بیداری یا تنهایی از دیداری
شاعرترین عاشقت مینگاشت با شعله ات شب حقیقت نداشت
لب تر کنی هرچه خواهی شوم دیوانه تا بی نهایت روم
تلخی نکن با من ای یار آیینه رو با چهره ام لحظه ای از جوانی بگو
بی ساحلت قایق و عزم و دریا کجاست ای رسته در خاطرم این سرودن تو راست
میرقصی در یادم از غیر از تو من آزادم
چون فریادی در صحرایی یا شب های بی فردایی
چون رویایی از بیداری یا تنهایی از دیداری

 آهنگ جدید چارتار به نام «چون فریادی در صحرایی»


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برای دادن مجله و خرید یک نسخه ارزان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
شنبه 3 دی 1401 ساعت 10:53 | بازدید : 584 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

اگر نیازهای مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، می دانید چگونه احساسات آنها را کنترل کنید. احساس خوشحالی یا نارضایتی از مشتری را می توان با نوشتن درست و البته درک نیازهای مشتری انجام داد. تأثیرگذاری بر احساسات خوانندگان می تواند به سرعت به اهداف شما دست یابد.
گزارش و داستان بنویسید. از یک داستان در متن گزارش آگهی استفاده کنید. نوشتن یک داستان در گزارش کمک زیادی به جذب مخاطب در داستان گزارش می کند. هنگام گفتن یک داستان، می توانید شخصیت ها و دیالوگ ها را مطابق با اهداف روایی خود سفارشی کنید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که روایت های متنی برای خرید گزارش های ارزان بسیار مهم هستند.
انتخاب منابع معتبر وقتی در متن گزارش خود ادعا می کنید، استناد به منابع معتبر باعث افزایش اعتبار محتوای شما می شود. بنابراین اگر تمایل به ذکر منبع دارید، حتما این کار را انجام دهید.
یک بخش آسان برای خواندن از متن گزارش ایجاد کنید. مهم است که بتوانید متن گزارش را بخوانید. سعی کنید متن گزارش را به قسمت های مختلف تقسیم کنید. محتوا باید کوتاه و دقیق باشد. از رنگ ها و سبک های مناسب برای برجسته کردن محتوای خود استفاده کنید.

https://nazok-narenji.ir/8389/reportage-text/
استفاده از توابع ویژه در اسناد گزارش. اگرچه گزارش شما نقش مهمی دارد، اما می تواند اعتبار شما را تا حد زیادی افزایش دهد. چگونه:
عکس های خاص
ویدیوهای اختصاصی
جداول و آمار لازم
از عناوین صحیح و منظم استفاده کنید. گزارش باید دارای چندین بخش باشد. خوب است این بخش ها را با موضوعات مرتبط و مرتبط جدا کنید تا هم کاربران و هم موتورهای جستجو بتوانند موضوع را عمیقاً درک کنند.
مرتب سازی بین تعداد کلمات در متن سخنرانی. محتوای خوب نباید خیلی طولانی باشد. با 400 کلمه محتوا نتایج بهتری خواهید گرفت اما این نتیجه با 2000 کلمه محتوا در برخی موضوعات امکان پذیر است. آنچه میزان محتوا را تعیین می کند، داستان گزارش و نیاز مخاطب است. بنابراین ما باید همیشه نیازهای مخاطبان خود را در اولویت قرار دهیم.
روابط حرفه ای ایجاد کنید. بیایید با یکدیگر صادق باشیم، برای ما یکی از اهداف گزارش ارتباط است. نحوه پیوند دادن صفحات و سایت های مختلف در یک گزارش بسیار مهم است. از ارسال لینک به رقبای خود نترسید. حتی به سئوی وب سایت ما کمک می کند.
توجه داشته باشید که همیشه نیازی به اضافه کردن یک زنجیره ندارید، گاهی اوقات یک مرجع برند می تواند تاثیر بیشتری نسبت به یک لینک داشته باشد. اما اگر قصد خرید نسخه پشتیبان از سوابق خود را برای برنامه خود دارید، مطمئن شوید که از ظرفیت خود نهایت استفاده را می کنید.
کاملاً با محتوای سئو مطابقت دارد. سئوی محتوا به شما کمک می کند تا از کلمات کلیدی هدفمند خود در متن گزارش تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرید. این استفاده ایده آل سئوی محتوا نام دارد.
هنگام مشاهده در سایت میزبان، محتوای گزارش را سفارشی کنید. همانطور که توضیح دادیم یکی از عناصری که می توان به گزارش اضافه کرد عکس و فیلم است. نکته ای که باید در نظر داشت این است که تم کلی تصاویر با ظاهر و احساس وب سایت منتشر کننده گزارش مطابقت دارد. یعنی ابتدا فرمت صفحه را ملاک قرار می دهید و بعد با توجه به فرمت صفحه چیزها را طراحی می کنید. این باعث می شود مخاطب احساس کند در حال خواندن یک مقاله خاص از همان وب سایت است.
آیا این چیز زیادی برای دیدن است؟ نکات فوق مهم ترین مواردی است که در تهیه رپورتاژ تبلیغاتی بی نقص باید به آنها توجه کنیم. با رعایت اصول گزارش دهی می توانیم برنامه های گزارش دهی را سریع و مقرون به صرفه اجرا کنیم.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
پلی لاکتیک اسید چیست؟ (خواص شگفت انگیز آن را بشناسید)
چهار شنبه 18 آبان 1401 ساعت 13:28 | بازدید : 37537 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 

پلیول اسید لاکتیک پلیول اسید لاکتیک
انصافا میل به زیبایی یکی از خواسته های انسان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا به استاندارد زیبایی نزدیک شویم.
چین و چروک روی پوست، حفره‌های غیرعادی بدن، کوچک بودن لب‌ها، سینه‌ها یا باسن در خانم‌ها و نامتقارن بودن بینی و قسمت‌هایی از صورت، همه آن‌هایی هستند که زیبایی ظاهر را تحت تأثیر قرار می‌دهند. بنابراین امروزه تکنیک های درمانی و زیبایی بسیاری وجود دارد که این موارد را حل می کند.
یک راه بسیار ساده و متداول برای کاهش و رفع چین و چروک یا پرکردن فرورفتگی ها، تزریق فیلرها است.
فیلر را می توان به نواحی مختلف صورت تزریق کرد: اطراف چشم، بینی، لب ها، لب ها. علاوه بر این، از فیلرها برای بزرگ کردن سایر اندام ها مانند سینه ها و کلیه ها استفاده می شود.
این پرکننده ها بسته به مواد تشکیل دهنده، عمر مفید، قیمت تزریق و کشور سازنده متفاوت هستند. پرکننده های اسید هیالورونیک، هیدروکسید کلسیم، اسید لاکتیک PL و پرکننده های چربی از انواع پرکننده ها هستند.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله قصد دارم فیلر اسید لاکتیک و فواید شگفت انگیز آن را به شما معرفی کنم.
عناوین اصلی در این صفحه
پرکننده اسید لاکتیک PL
فیلر Plla یا PL از دسته پرکننده هایی است که اسید لاکتیک را تحریک می کند و تزریق آن با تحریک کلاژن سازی عمیق همراه است. به طور کلی نتیجه تزریق فیلرهای محرک در زمان همان تزریق مشخص نیست، اما پس از دو هفته نتایج به وضوح قابل مشاهده است. در مورد روش های تزریق باید بگویم که تزریق این نوع فیلر باید در 3 جلسه در مدت یک ماه انجام شود. در مورد ماندگاری نیز باید اشاره کنم که کلاژن سازی حاصل از این نوع تزریق فیلر تقریباً 5 سال ماندگاری دارد.
همچنین ببینید: چگونه صورت خود را تمیز می کنید؟
خواص باورنکردنی پرکننده اسید لاکتیک PL
فیلر اسید لاکتیک PL هم اثر حجم دهنده و هم جوان کننده دارد و نسبت به سایر فیلرها ماندگاری بیشتری دارد.
همانطور که گفتم پس از معرفی فیلرها تولید کلاژن عمیق تحریک شده و چرخه تولید کلاژن را تحریک می کند. حتی در پوست قدیمی منجر به رفع چین و چروک و رفع لک هایی مانند سلولیت روی پوست خواهد شد.
از طرفی این فیلر مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) بوده و به دلیل خواص عالی در سال های اخیر به عنوان جایگزین کرم دور چشم در بیماران مبتلا به ایدز (HIV) مورد استفاده قرار گرفته است.
ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PLLA چقدر است؟
طول عمر فیلرها بسته به عوامل زیادی مانند اندازه تزریق یا نوع و برند فیلر تزریقی متفاوت است. به طور کلی تزریق فیلر یک روش موقت در نظر گرفته می شود. با این حال، ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PL از اکثر پرکننده های موجود در بازار بیشتر است.
ماندگاری این فیلر حدود 25 ماه است اما به دلیل افزایش تولید کلاژن در پوست پس از تزریق این فیلر، اثر تزریق بیشتر شده و تا چندین ماه ماندگاری دارد. (این عدد در بیماران جوان تر به دلیل وجود کلاژن طبیعی پوست بیشتر است.)
لازم به ذکر است که از 24 ماهگی تزریق باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می شود که به جوانسازی پوست صورت کمک می کند.
همچنین بخوانید : فواید و عوارض درمارولر برای اسکارهای صورت
تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل دوره تزریق اسید لاکتیک PL
تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل تزریق بین دو تا چهار جلسه است و معمولاً به طور همزمان انجام نمی شود. با این حال، تعداد دفعات بسته به اندازه ناحیه منحنی متفاوت است.
در مورد فاصله بین جلسات هم باید بگویم که باید حداقل یک ماه بین جلسات فاصله بگذارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
نکات مهم برای تزریق اسید لاکتیک PL
نکته بسیار مهم این است که تزریق این فیلر نسبت به سایر فیلرها به مهارت خاصی نیاز دارد و روش تزریق آن با ژل هیالورونیک اسید بسیار متفاوت است. چرا از آنجایی که این ژل فاقد حلال است، در صورت تزریق نادرست، هیچ راهی برای بازیابی شکل آن وجود ندارد. پس باید صبر کنید تا فیلینگ کاملا جذب شود.
برای تزریق این فیلر در نقاطی مانند روده توجه داشته باشید که نمی توان تنها در یک جلسه و با یک لیوان به ناحیه وسیعی مانند روده حجم داد. در عوض، این روش تزریق فیلر عمدتاً برای کاهش سلولیت روی باسن استفاده می شود (در واقع این پرکننده باعث می شود پوست کمتری روی باسن دیده شود). بنابراین با سوراخ کردن این فیلر تاکید می کنم که نباید انتظار باسن جنیفر لوپز را داشته باشید!
پس از تزریق فیلر، فراموش نکنید که محل تزریق را به مدت 5 دقیقه و 5 بار در روز به مدت 5 روز ماساژ دهید تا شکل صحیح خود را حفظ کنید.
همچنین بخوانید : مزایا و مضرات استفاده از رژ لب مایع
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، اسید لاکتیک PL در دسته پرکننده های محرک قرار می گیرد و پس از مدتی تشکیل عمیق کلاژن را افزایش می دهد و بر فرآیندهای بیولوژیکی بدن تأثیر می گذارد. البته باید بدانید که تحریک شیمیایی عمیق بعد از تزریق این فیلر یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز به صبر و حوصله مراجعین دارد اما نگران نباشید معمولا بعد از دو هفته نتیجه را به وضوح خواهید دید و متوجه خواهید شد. تغییرات اولیه در آنجا به شما تزریق می شود.

پلی لاکتیک اسید چیست؟ (خواص شگفت انگیز آن را بشناسید)


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10