عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 7596
:: بازدید سال : 38585
:: بازدید کلی : 102084

RSS

Powered By
loxblog.Com

کنترلر آبیاری هانتر – کنترلر هانتر – تابلو برق اتوماتیک آبیاری
جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 20:25 | بازدید : 801 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


نازل ها در دو مدل کم فشار (1 تا 4 بار) و پر فشار 6 الی 100 بار می باشند. هر ۲۰۰ الی ۳۰۰ ساعت یکبار روغن را تعویض نمایید. پمپ های گریز از مرکز ولتاژ می توانند مایعات حاوی ذرات جامد را پمپ کنند ، اما هنگام پمپ کردن مایعات حاوی بیش از مقدار کمی بخار ، مکش آنها توسط کاویتاسیون شکسته می شود. هنگام انتخاب یک سیستم، به لحظه توجه کنید. لطفا توجه داشته باشید که هنگام نصب فیلتر، فلش هایی در قسمت بدنه آن وجود دارد که حرکت آب در سیستم را مشخص می کند. یک استارت در داخل کانکتور لاستیکی نصب شده است که یک شیر مخصوص روی آن وجود دارد. چندین کانکتور نیز برای نصب فیلتر مورد نیاز است. تایمر آبیاری نسبت به کنترلر آبیاری هوشمند دارای قیمت پایین تری می باشد از این رو برای مصارف خانگی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار می باشد.

یکی از راه های آسان شدن مدیریت و برنامه ریزی آبیاری استفاده از آبیاری اتوماتیک یا اتوماسیون آبیاری توسط تایمر آبیاری است. ویژگی دیگر دستگاه فوگر آلمانی قابلیت شعله افکنی آن است که تنها در فوگر حرارتی موجود است. برای ساخت آن به یک نوار ساخت و ساز نیاز دارید که با آن اندازه گیری ها انجام می شود و مطابق با مقیاس به نقشه منتقل می شود. وجود یک سیستم کنترل خودکار که عملاً نیازی به تداخل خارجی ندارد. آب ریخته شده در مهپاش با آهنگ خاصی مطابق با تنظیمات تعیین شده، در محیط پخش خواهد شد.دقت داشته باشید که چگالی بخار و شدت پخش آن کمیتهایی هستند که کاربر با استفاده از اهرمهای خاصی و از طریق بدنه وسیله قادر به کنترل آنهاست. از کنترلر آبیاری در راستای اتوماسیون سازی در کشاورزی و به منظور کنترل شیرهای برقی و برنامه ریزی برای آبیاری قطره ای، بارانی و غرقابی باغ ها و مزرعه ها برای آبدهی استاندارد با مناسب ترین روش مصرف آب استفاده می شود. آب با استفاده از یک پمپ فشار قوی به مخزن آب مکیده می شود.

این دستگاه دارای دو چرخ در زیر مخزن 200 لیتری خود است که حمل و نقل و جابجایی آنرا ساده و راحت می کند. آبگیری از پمپ های پیستونی باید از تانکر یا مخزن باشد و نباید قبل از پمپ های پیستونی از پمپ دیگری استفاده شود. افراد متخصص پس از بررسی دقیق و تشخیص جوانب مختلف موضوع، از مهپاش گلخانه با هدف پخش بخار آب و افزایش رطوبت محیط استفاده میکنند. سوای این دو روش، میتوان از کاربرد سیستم مهپاش در بهبود کیفیت هوای محیط کمک گرفت. کارخانجات باز استفاده از سیستم مه پاش نشان دهنده ی افزایش کیفیت کار می باشد. نوار قطره ای روی کانکتورهای استارت نصب می شود. قسمت اصلی سیستم قطره ای شامل عنصری به شکل سیستم تامین آب اصلی نیست. در مرحله بعد، کانکتورهای نواری روی لوله اصلی نصب می شوند. در مرحله بعدی ایجاد آبیاری خودکار سایت با دست، نوار قطره ای سیستم خط لوله نصب می شود. در زیر خشک کن ها یا عناصر خشک کن نساجی اغلب اعمال کننده های درخشش تایرها (همچنین به آن ها ببنده تایر گفته می شود). اگر گیاهان به آبیاری دوره ای نیاز داشته باشند، نصب شیرها مرتبط است. 

لطفا توجه داشته باشید که حداقل قطر برای چنین لوله هایی 32 میلی متر است. منبع اصلی آب اغلب از سیستم لوله کشی یا تجهیزات پمپاژ استفاده می شود. فیلترها در مکان های مختلفی نصب می شوند، اما باید بین سیستم اصلی و منبع تامین آب قرار گیرند. فیلترها مدل های مختلفی دارند، تاشو یا تکه ای هستند. اغلب، فیلترها دارای یک سیستم مشترک هستند. از یک مهره برای محکم کردن کانکتور روی نوار استفاده کنید. رطوبت ساز های پروانه ای از پرکاربرد ترین نوع دستگاه های تولید رطوبت و مه می باشند و برای مه پاشی در مرغداری ها، سالن قارچ، سردخانه و بسیاری از محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از مه پاش مرغداری ، ضدعفونی کردن فضای سالن می باشد. برای ساخت سیستم مه پاش پرسی از شیلنگ های فشار قوی سیم دار استفاده می شود که توسط اتصالات پرسی به هم وصل می شوند و از رایجترین نوع مه پاش مورد استفاده در گاو داری ها، مرغداری ها و گلخانه هاست. نمونه های اولیه این نوع از مه پاش با توجه به مکانیسمی که داشتند کارایی کافی نداشته و غیر استاندارد بوده اند ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب ایجاد مه پاش مرغداری با کارایی فوق العاده عالی شده است به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از کارایی آن استفاده کرد.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
شروع برداشت توت فرنگی در گیلان
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 10:59 | بازدید : 677 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 منوچهر پارسافر به همشهری آنلاین گفت: در یک ماهه اخیر ۴۴۸ تن توت فرنگی از باغ‌های روباز گیلان برداشت شد.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از سطح ۱۲۶ هکتار زمین زیر کشت چهار هزار و ۴۸ تن و از سطح ۱۴ هکتار کشت گلخانه‌ای، ۹۹۵ تن توت‌ فرنگی تولید شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته افزون بر یک هزار و ۳۰۰ تن توت فرنگی در گلخانه‌های استان گیلان برداشت شد، گفت: پیش بینی می‌کنیم این میزان امسال در مجموع به هزار و ۴۴۳ تن با ارزش اقتصادی ۳۶۰ میلیارد ریال برسد.

پارسافر با اشاره به اینکه مناطق صوفیان دهه صومعه سرا و سی دشت رودبار قطب تولید توت فرنگی در گیلان هستند افزود: شهرستانهای صومعه سرا، رشت، آستانه، لنگرود، لاهیجان، تالش، رودبار از دیگر مناطق تولید کننده توت فرنگی در استان محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: تعداد بهره برداران این محصول ۷۵۰ نفر است و برداشت توت فرنگی در گیلان از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گیلان درخصوص طرح توسعه باغات توت فرنگی اظهار کرد: درحال حاضر طرح‌های توسعه‌ای کشت توت فرنگی فقط در محیط‌های گلخانه‌ای گیلان اجرا می‌شود

وی تأکید کرد: امسال به دلیل ادامه وضعیت قرمز ونارنجی شیوع کرونا درمناطق توت فرنگی خیزاستان جشنواره شکرانه توت فرنگی برگزار نخواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت 10:58 | بازدید : 1033 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 

ایران با هدف حرکت به سوی تولید تکنولوژی و همکاری با شرکت های دانش بنیان موفق به تولید و خرید مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است و با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و خرید مواد اولیه دارویی ، مواد شیمیایی ، مواد موثره دارو مورد نیاز در بخش های صنایع دارویی ، شیمیایی ، غذایی ، کشاورزی و … زمینه محصولات دارویی و پزشکی بسیار گسترده بوده و شرکت های تولیدکننده این محصولات برای راه اندازی خط تولیدات خود، به خرید مواد اولیه دارویی و پزشکی گوناگونی نیاز خواهند داشت. نتایج این پژوهش به شناسایی و اولویتیابی 20 عامل تعیینکننده در حوزة برندسازی محصولات صنعتی استان لرستان دست یافته است. موسوی و همکاران (1398) در مقالة «شناسایی و تبیین پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان»، هدف پژوهش خود را شناسایی پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان بیان کرده است.

غذایی که مدتی میماند و خوراکیهایی که در آن مواد نگهدارنده زده باشند، یبوست را تشدید نموده و معده را ضعیف میکند. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که هستة برند (متشکل از شخصیت، موقعیتیابی و تعهد برند) ایران دارای ضعف اساسی است و میزان اهتمام به فعالیت های برندسازی در کشور بسیار ضعیف بوده است. برندهای مصرفی میتوانند دههها یا حتی قرنها پایدار باشند؛ درحالیکه برندهای دارویی در دورة بسیار کوتاهی باقی میمانند و سپس کمرنگ میشوند یا از بین میروند. برند کالاهای مصرفی در مقایسه با برندهای موجود در صنعت داروسازی از عمر بیشتری برخوردار است. هرچند در سال 1395 میزان فروش بنا به دلایلی از جمله طرح تحول سلامت درمان دولت و دوره وصول مطالبات افزایش یافت و سایر شرکتهای تولید کننده را نیز دچار مشکل کرد اما با تصمیمات صحیح از جمله خرید بخشی از سهام یک شرکت پخش در اواسط همان سال میزان فروش در سال 1396 افزایش یافت و امید می رود این روند در سال جاری(1397) نیز ادامه یابد. بنابراین بازاریابان باید قبل از ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آگاهیشان را در مورد بیماری افزایش دهند و نیازهای عاطفی بیمار را درک کنند و تا حد امکان برندهای دارویی را بهگونهای توسعه دهند که اعتماد در محصول را ارتقا دهد.

اطلاعات بیشتر:

https://irchem.ir/pharmaceutical/

طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاریهای جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینههای مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح گردیده است. وضعیت تولید مکملهای غذایی و انواع ویتامینها در ایران نیز رو به رشد است تا جایی که چندی پیش رئیس شرکت دانشبنیان ماه فارمد اعلام داشته که کشورمان در فناوری تولید مکملهای غذایی میتواند جزء پنج کشوری باشد که دارای دانش فنی تولید این محصولات هستند. در بعضی موارد از اکستروژن گرم در فرآیند تامین دوز مناسب استفاده میشود. تولید مواد اولیه دارویی با کیفیت و اطمینان بالا موجب شده است که با جایگزینی داروهای خارجی با نوع ایرانی آن، نه تنها پیشرفت های وسیعی در حوزه تولید این مواد ایجاد شود بلکه این محصولات ضروری و حیاتی با قیمت تمام شده بسیار مناسب تری در اختیار شرکت های داروسازی و داروخانه ها قرار می گیرند. مراحل ساخت مواد اولیه پیش از ورود به خط تولید و توزین مواد موثره و مواد کمکی در واحدهای مستقل و تحت شرایط خاص و استاندارد تولید مواد اولیه انجام شده است. خرید مواد اولیه دارویی فعال به عنوان حجم فعال نامیده می شوند ، مواد تشکیل دهنده فعال بیولوژیکی در یک دارو هستند.

شرکت های داروسازی که در واردات و فروش مواد اولیه دارویی فعالیت دارند، معمولا در زمینه های تحقیق و توسعه روی داروهای ضد سرطان،تحقیقات بیولوژیکی مولکولی،بیولوژی سیستمی،فناوری های نانو و بایو، فرمولاسیون های دارویی، فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و تولید مواد اولیه دارویی و فرمولاسیون های دارویی با ارزش افزوده بالا نیز فعال هستند. مواد اولیه دارویی یکی از الزامات برای تولید داروهای ضروری در کشور است که اغلب آنها هم در داخل تولید می شود. صدور موافقت اصولي با احداث کارخانه توليد مواد اوليه دارويي ( موثره، جانبي، مواد بسته بندی اولیه) . موضوع فعالیت این شرکت درحال حاضر تهیه، تولید و بسته بندی دارو جهت فروش داخلی و صادرات انواع داروهای مجاز است. نتایج تحقیق نشان میدهد درحالیکه ایران روند صادرات موفقی را تجربه نکرده است، کشورهای مطالعهشده رشد چشمگیری را در صادرات دارو در سالهای اخیر تجربه کردهاند. صیدیفر و همکاران (2015) در پژوهشی با عنوان «ارزیابی سیاست ها و فرایندهای صادرکنندگان موفق دارویی و مقایسهای از سیاست همتای ایرانی»، هدف پژوهش خود را ارزیابی وضعیت صنایع دارویی و شناسایی عوامل مؤثر در صادرات محصولات دارویی در کشورهای صادرکنندة موفق و مقایسة نتایج با وضعیت صنایع داروسازی در ایران و عوامل مؤثر بر تجارب صادرات آنها بیان کردهاند.


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تولید محلول ضدعفونی‌کننده سطوح با ماندگاری ۳۰ روزه
شنبه 8 آذر 1399 ساعت 17:49 | بازدید : 677 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

صبح امروز طی مراسمی با حضور محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از محلول ویژه ضدعفونی سطوح با ماندگاری ۳۰ روزه رونمایی شد.

گفتنی است پژوهشکده شهید رضایی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در راستای شعار سال و نیاز فعلی جامعه، موفق به تولید محلول ویژه ضدعفونی سطوح شده است.

این محلول دارای تائیدیه ماندگاری ۳۰ روزه روی سطوح از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت است.


|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
چه مدت پس از خرید رپورتاژ، سایت رشد می کند؟
پنج شنبه 13 تير 1399 ساعت 6:58 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

با یک خبر عالی در مجله خبری همراه ما باشید. بسیاری از ما ممکن است با هدف کسب رتبه و جایگاه در گوگل به سراغ رپورتاژ آگهی برویم. قبلا در صفحه نوشتن رپورتاژ آگهی طبیعی توضیح داده ایم که رپورتاژ آگهی نباید صرفاً با هدف لینک سازی انجام شود. در نوشته حاضر قصد داریم بررسی کنیم که پس از انتشار هر رپورتاژ آگهی، چقدر زمان برای رسیدن به جایگاه مورد نظر خود نیاز داریم؟

تاثیر رپورتاژ در کسب جایگاه

در این که رپورتاژ آگهی می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما شود شکی وجود ندارد. اما این افزایش رتبه زمانی انجام می شود که بتوانید یک رپورتاژ آگهی طبیعی منتشر نمائید.

در صورت طبیعی بودن رپورتاژ، اغلب در کمتر از یک ماه نتیجه مثبت آن را خواهید دید. اما این زمان می تواند حتی تا ۳ ماه یا بیشتر نیز طول بکشد که به تعداد رپورتاژ، وضعیت داخلی سایت شما و کیفیت رپورتاژها و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد.

تاثیر سریع رپورتاژ در افزایش رتبه

در منابعی که سئوسل جهت انتشار رپورتاژ در اختیار شما قرار داده است (در صفحه خرید رپورتاژ آگهی مشاهده نمائید)، رپورتاژها به دلیل انتشار اصولی شان، اغلب در مدت زمان نسبتاً کوتاه ترین تاثیر خود را نمایان خواهند کرد.

به طور کل انتشار یک رپورتاژ طبیعی، می تواند از چند ساعت پس از ثبت و ایندکس شدن رپورتاژ تا حدوداً ۳ ماه پس از انتشار آن، باعث افزایش رتبه سایت یا کلمه کلیدی مورد نظر گردد.

چنانچه نیاز به تحلیل و بررسی سایت شما و دریافت یک پلن جهت لینک سازی ایمن و اصولی دارید، کافیست به صفحه مشاوره سئو سئوسل مراجعه نموده و اقدام به دریافت مشاوره حرفه ای سئو نمائید.

منبع این خبر:

https://seocell.ir/impact-of-reportage-on-site-ranking/


|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند
شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 12:38 | بازدید : 659 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتی در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده نوشت: «شهادت دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان به ملت ایران، جامعه علمی و خانواده ایشان تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می‌کنم. قطعاً متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.»

وی ادامه داد: «دشمنان تروریست با توجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر چند هدف را دنبال می‌کنند مانند به هم زدن آرامش روانی جامعه، ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران، به هم زدن امنیت منطقه، به هم خوردن فضای امنیت جهانی باتوجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست‌های بین‌المللی. این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.»


|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
صالحی: شهید فخری‌زاده زیرساخت‌های پدافند هسته‌ای را به نحو احسن ایجاد کرد
شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 12:34 | بازدید : 778 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (شنبه) در گفت‌وگویی درباره شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور عنوان کرد: همکاری‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف به خصوص در امر پدافند هسته‌ای با همدیگر داشتیم.

وی افزود: شهید دکتر فخری زاده تخصصشان تخصص فیزیک هسته‌ای و مهندسی هسته‌ای بود و دکترای خود را در یک پروژه خیلی خوبی تحت عنوان شناسایی نیوترون‌ها با همکاری دکتر عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی نوشتند و تز بسیار با ارزشی بود.

صالحی بیان کرد: جناب فخری زاده کار‌های متنوع زیادی را انجام دادند و به اعتبار مسئولیتی که داشتند نمی‌توانستند خیلی کار‌های علمی خود را منتشر کنند و تا یکی دو سال پیش هم عکس ایشان در جایی منتشر نشده بود. به همین اعتبار هم کار‌های علمی که انجام می‌داد، به صورت گزارش‌های تکنیکی در خود سازمانشان بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مسئولیت شهید فخری زاده به عنوان رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ایشان بیشتر در ش. م. ح پدافند هسته‌ای فعالیت‌های گسترده‌ای داشت.

وی با ذکر این نکته که نیرو‌های مسلح هر کشوری دارای چنین بخشی است که بتوانند در مقابل حملات شیمیایی و هسته‌ای کشور‌های دیگر پدافند انجام دهد، اظهار داشت: این کار نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی دارد و یک مسئله علمی جدی است که آقای فخری زاده در این زمینه گام‌های بلندی را برای کشور برداشت و زیرساخت‌های پدافند هسته‌ای را به نحو احسن ایجاد کرد.


|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد